ΓενικάΕιδήσειςΤελευταία Νέα

Σε εξέλιξη ο «εμφύλιος» στον ΟΣΕ

Νέος κύκλος καταθέσεων ξεκινά από αύριο Δευτέρα 3 Απριλίου για την τραγωδία στα Τέμπη καθώς ο Εφέτης Ανακριτής Λάρισας καλεί ως μάρτυρες νυν και πρώην σταθμάρχες της περιοχής προκειμένου να συλλέξει στοιχεία για τη λειτουργία του σταθμαρχείου Λάρισας.

Το πρωί της Δευτέρας θα καταθέσουν δύο έμπειροι σταθμάρχες η Αγαθή Γκούμα και ο πρώην σταθμάρχης Βόλου Γιώργος Αποστολιέρης .Ο κ. Αποστολιέρης σε όλες τις δημόσιες τοποθετήσεις του έχει δηλώσει ότι δεν λειτουργεί τίποτα στον ΟΣΕ, ότι δεν υπάρχει τα τελευταία χρόνια σύστημα αξιολόγησης των σταθμαρχών και ενώ κατήγγειλε ότι ο προφυλακισμένος Επιθεωρητής έβγαλε τον ίδιο από την θέση του προκειμένου να τοποθετήσει τον …κουμπάρο του.

Ενδιαφέρον όμως παρουσιάζει η νέα κατάθεση του κεντρικού σταθμάρχη Λάρισας Γιώργου Ζήντρου ο οποίος στις 28 Φεβρουαρίου έκανε βάρδια στον σταθμό του Παλαιοφάρσαλου. Ο Εφέτης Ανακριτής τον κάλεσε σε δεύτερη κατάθεση και σύμφωνα με πληροφορίες της «Ζούγκλας», ο κ. Ζήντρος έχει πολλά να καταγγείλει για το πως διοικούσε ο Επιθεωρητής Δημήτρης Νικολάου .

«Πόλεμος» Σταθμαρχών

Ο κ. Ζήντρος σύμφωνα με τις διαρροές καταλογίζει λάθη και παραλείψεις στον Προϊστάμενό του κατά τη διάρκεια της διοίκησής του .Επιμένει ότι ήταν λανθασμένος χειρισμός να τοποθετήσει μόνο του τον Βασίλη Σαμαρά στη νυχτερινή βάρδια ,τη στιγμή που ήταν κοινό μυστικό μεταξύ των σταθμαρχών ότι όχι μόνο ήταν άπειρος αλλά δεν άκουγε και τους παλαιότερους και πιο έμπειρους σταθμάρχες.

«Εκεί που εκπαιδεύτηκε ο Σαμαράς -Λιτόχωρο και Καλαμπάκα – δεν υπάρχει καν πίνακας κυκλοφορίας « δηλώνει ο έμπειρος σταθμάρχης που το μοιραίο βράδυ ήταν ο πρώτος που μπήκε στο σταθμαρχείο Λάρισας μετά τη σύγκρουση αντικρίζοντας τον Βασίλη Σαμαρά να μιλά με την πυροσβεστική .

Επιπλέον θα εξηγήσει στον Εφέτη Ανακριτή ότι δεν είναι υποχρεωμένος να ενημερώνει τον Επιθεωρητή για τις καθυστερήσεις των δρομολογίων αλλά μόνο τον Ρυθμιστή Κυκλοφορίας στην Αθήνα .

Στην πρώτη του κατάθεση στην ανακρίτρια ο Γιώργος Ζήντρος είχε υποστηρίξει:

Ερώτηση: Στην βραδινή βάρδια στον σταθμό της Λάρισας υπηρετεί ένας ή δύο σταθμάρχες;

Απάντηση: «Παλαιότερα εργάζονταν από δύο σταθμάρχες σε κάθε βάρδια, ενώ τα τελευταία χρόνια υπήρχε ένας σε κάθε βάρδια, διότι δεν υπήρχε προσωπικό. Μετά την πρόσληψη των νέων συναδέλφων και την πιστοποίηση τους περί τα τέλη Γενάρη εργάζονται δύο σταθμάρχες στην πρωινή και στην απογευματινή βάρδια και ένας στην νυχτερινή. Το πρόγραμμα των υπηρεσιών το βγάζει ο προϊστάμενος ο Δημήτρης Νικολάου»

Ερώτηση : Επικοινωνήσατε τηλεφωνικά εκείνο το βράδυ με τον Κώστα Παυλόπουλο;

Απάντηση: «Όταν αναχώρησε το τρένο από το Παλαιοφάρσαλο, μίλησα με το σταθμάρχη Λάρισας Βασίλειο Σαμαρά. Ο Βασίλης Σαμαράς είναι άπειρος και υπάρχει μια δυσκολία στην συνεργασία όταν υπάρχουν ανωμαλίες στην κυκλοφορία. Αφού μίλησα με τον Σαμαρά μετά από λίγο κάλεσα τον Παυλόπουλο στο κινητό του περί ώρα 22:45 και τον ρώτησα που βρίσκεται και μου απάντησε ότι είχε φύγει. Και τον ρώτησα γιατί έφυγε και μου απάντησε «Πόσο να καθίσω; Αυτόν θα φυλάω;».

Ερώτηση: Αν το τρένο έχει καθυστερήσει, ο σταθμάρχης στην βάρδια του οποίου έπρεπε να φτιαχτεί το τρένο, έχει υποχρέωση να μείνει ως την άφιξη του τρένου ή μπορεί με τη λήξη της βάρδιας του να αποχωρήσει;

Απάντηση: «Εφόσον έρθει αντικαταστάτης του μπορεί να φύγει. Συνήθως όταν υπάρχει φόρτος εργασίας, όμως δεν φεύγει κανένας. Όταν αποχώρησε ο Παυλόπουλος, στο σταθμό της Λάρισας θα ερχόταν η αμαξοστοιχία 62 και η αμαξοστοιχία 2597 προαστιακού και μετά από αυτές τις αμαξοστοιχίες, θα αναχωρούσε η αμαξοστοιχία για το Βόλο».

Ερώτηση: Ο ηλεκτρικός πίνακας ελέγχου κυκλοφορίας πότε εγκαταστάθηκε στο σταθμαρχείο της Λάρισας;

Απάντηση : «Όταν ήρθα στη Λάρισα το 1994 ο πίνακας κυκλοφορίας υπήρχε ήδη. Τα τελευταία τέσσερα με πέντε χρόνια δεν δουλεύει γιατί ήταν χαλασμένος και κυκλοφορία γινόταν με τους κλειδούχους. Είναι σε λειτουργία τους τελευταίους τέσσερις με πέντε μήνες από αρχές Νοεμβρίου του 2022. Έγινε κάποια μαθητεία από την εταιρεία που επισκέπτεται τον πίνακα την ΑΛΣΤΟΜ δηλαδή κάποιοι ήρθαν και μας έδειξαν την λειτουργία. Οι παλιοί τον θυμόμασταν τον πίνακα και εκπαιδεύσαμε τους νέους».

Ερώτηση: Όταν η αμαξοστοιχία εισέρχεται, είτε αναχωρεί από τον σταθμό της Λάρισας, υπάρχει Φωτεινή ένδειξη στον πίνακα ελέγχου;

Απάντηση: «Ναι, υπάρχει φωτεινή ένδειξη. Οι σιδηροδρομικές γραμμές έχουν κάποιο σύστημα και όταν περνάει το τρένο από εκεί ανάβει αντίστοιχη κόκκινη λυχνία στον πίνακα ελέγχου, οι λυχνίες ανάβουν διαδοχικά μέσα στα όρια της εμβέλειας του πίνακα ελέγχου».

Ερώτηση : Ποια είναι η εμβέλεια του πίνακα ελέγχου;

Απάντηση: «Η εμβέλεια του πίνακα ελέγχου είναι 10 χιλιόμετρα εκατέρωθεν, δηλαδή 5 χιλιόμετρα βόρεια και 5 χιλιόμετρα νότια από το γραφείο του σταθμάρχη. Άρα όταν ένα τρένο αναχωρεί από τον σταθμό, το αποτύπωμα του φαίνεται στον πίνακα ελέγχου για 5 χιλιόμετρα καθώς στον πίνακα ανάβουν οι αντίστοιχες κόκκινες λυχνίες».

Ερώτηση :Η εμβέλεια του πίνακα ελέγχου, μετά την αιχμή 118 πόση είναι;

Απάντηση: «Εκτιμώ ότι είναι περίπου στα 4-5 χιλιόμετρα»

Ο Επιθεωρητής Δημήτρης Νικολάου εκτιμά όμως ότι η εμβέλεια είναι γύρω στο 1.5 χιλιόμετρο.

ΠΗΓΗ:Zougla.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *